peter253 0 Postad 8 Mars , 2013 Hej alla och välkommna till Queenklubben. jag har nu fått reda på att det enbart går att lägga in 27 bilder och man kan inte skapa fler album. vilket gör det lite begränsat. men vi kör på ändå. jag kanske skapar en sida som jag sedan länkar härifrån. ska i så fall försöka skapa någon form av inlogg där för enbart oss medlemmar i Queenklubben.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 8 Mars , 2013 Detta är en kanonbra början, resten tar vi allteftersom behovet kommer an :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter253 0 Postad 8 Mars , 2013 Helt rätt kenneth.. precis så tänker jag... men det är ändå lite trist det där med begränsningarna med bilder tex... men som sagt det finns ju massor annat att diskutera... tex vart alla dessa båtar och ägare befinner sig i vårat avlånga land.. själv så håller jag till mellan vänern och vättern i alla fall i år.. nåsta år tänkte jag faktiskt även försöka ta vägen mellan vättern och hela vägen genom kanalen även på den sidan.. min förhoppning är att kunna träffas alla Queen båtar i framtiden men det är som sagt en långsiktig plan.. men vist vore det jäkla skoj ?... precis som en mustang träff innom bilfolket så kan väl vi ordna en Queen träff.. det skulle vara det optimala.. tills dess får man se vart det leder.. kanske möts vi en och annan båt på det böljande blå i sommar och knyter nya band..det räcker långt bara det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jmwa 23 Postad 8 Mars , 2013 Är jag hittills enda medlemmen på östkusten? Jag hoppas på fler, för det kan bli lite dyrt att köra runt till västkusten till varje klubbträff;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter253 0 Postad 8 Mars , 2013 Hahaha.. ja jo det kan ju bli lite väl dyrt för dig iofs.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser