Caribic410 757 Postad 12 April , 2015 Jag känner till liknande produkter som inte krymper vid härdning utan kan öka något i volym, om det finns plats, när den övergår från flytande till fast form. vet ej exakt om lt577 är dels helt lösningsmedelsfri och om den härdar av endast metalljoner i syrefritt tillstånd eller om den innehåller microceller som måste pressas samman för att få full uthärdning. Eftersom LT skriver som dom gör kan det tyda på att du bör följa instruktionen.... jag skulle valt den produkt som bjäregårds säljer 4000T.... den kan du göra nästan hur du vill med utan att misslyckas. Kopia av den finns på ahlsells, den heter T4000..... fast den har jag ingen erfsrenhet av. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
firefish 245 Postad 12 April , 2015 577 är vad jag förstått fri från lösningsmedel samt härdar anaerobt. Det är både en låsning och en tätning. Eftersom ventilerna nu är stumma (alltså relativt genomföringen) borde väl det betyda att det härdat? Någon annan med erfarenhet av 577? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 12 April , 2015 Då funkar det säkert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser