polar 0 Postad 4 Februari , 2005 Hej! Undrar om någon känner till denna båttyp. Enligt säljaren är det en Polar 24 från 70-talet. Men jag kan inte hitta någon historia, fakta eller nått om denna skuta... Jag har tyvärr inte sökt ingående efter någon id i skrovet men jag har nog finkammat hela webben utan resultat. De enda jag hittar är snipor och denna är ingen snipa.. Tacksam för lite hjälp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hoogan 0 Postad 4 Februari , 2005 Hej,jag är ingen expert,men tycker det finns drag av Alpha 24,men de byggdes i aluminium mig veterligt, ,,,Hoogan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 4 Februari , 2005 Hej Troligen ingen Polar, http://www.boat.no/asp/boats/search.asp?rcc=1&mnhi=0&bbrand=polar&lengthfeet1=&lengthfeet2=&byear1=&byear2=&bcurrentprice1=&bcurrentprice2=&material=&btype=&enginetype=&inproduction= Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elanen 0 Postad 4 Februari , 2005 Är nog en 60-talsskuta. Gullringen Cabin har den lite drag av. Vet du hur lång båten är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
polar 0 Postad 4 Februari , 2005 Attans vad snabba ni är, båten är 7,92 m :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser