Marina_Sektionen 0 Postad 15 Februari , 2013 Hej. Håller på med renovering av en Sea ray 210 Monaco som det skall bli TOKPUTS på. Just nu ute å letar efter emblemet Monaco som sitter på skrovets utsida akter ut. Håll ögona öppna för mig tack. Betalning för den som hittar ett åt mig kan ges!!!. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ogio 1 Postad 22 Februari , 2013 Hur har det gått? jag jagar också fast efter Sea Ray emblemen som sitter på sidorna på min cuddy cabin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 22 Februari , 2013 Sea Ray emblem finns det gott om på Ebay. Värre med Monaco Om du inte har något ebaykonto så kan jag köpa åt dig/er. Dock är det inte alla som skickar till Sverige http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=sea+ray+badge&_sacat=0&_from=R40 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ogio 1 Postad 23 Februari , 2013 Du är snäll du Captain, men vad skulle ett par emblem, frakt och ev dina påslag kunna kosta? Funderar på om man inte kan hitta någon i Sverige som kan tillverka liknande emblem istället. Någon som har gjort el hört talas om det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 23 Februari , 2013 Bestäm vilken annons som du är intresserad av så klar jag ned säljaren om han skickar till Sverige samt pris. Inget påslag från mig Du kan ju gå till nån som har vattenskärare i rostfritt och polera upp. Krävs dock en ritning som han kan köra i sin data. Gissar på väldigt kostsamt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser