3511 0 Postad 14 Februari , 2013 Såg i dagens DN att Anytec har gått i kk, någon som vet mer? Synd kan jag tycka! Skarv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 14 Februari , 2013 Har de gått i kk igen eller är det den som var våren 2012 som det refereras till fortf? Ang. Anytec så är det ju fina och välbyggda båtar men priserna de begär är ju helt upp i de blå. Hur välbggda de än är så är det nog en väldigt begränsad kundkrets tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 14 Februari , 2013 Det är företaget som bygga de större båtar inte de mindre. Det är 2 seperatabolag. Angående de dyra välbyggde båtar så finns det alternativ som är lika välbyggd men mycket billigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
falo 0 Postad 14 Februari , 2013 Det gäller bara Anytec storbåtar som är ett separat bolag. Anytec båtar 530 till 860 med utombordare är inte samma bolag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 515 Postad 14 Februari , 2013 Om jag inte visste att du har varit med och bidragit i många diskussioner så skulle jag tycka detta var väl mycket företagsreklam Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser