Gå till innehåll
fredag 20 september 2024
Chha

Ny instrumentpanel

Rekommendera Poster

Jag tänkte snygga till instrumentpanelen genom att sätta dit en teakskiva, någon som ver man kan köpa teakskivor i mindre mått?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det beror helt på hur stor bit du vill ha och tjocklek, sedan tillkommer pris om du vill ha ytfaner på båda sidor!

Titta på Erlandssons. dom har som minsta storlek 1200x600x4 för 235:-

 

Mvh

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur stor bit behöver du. Längd och bredd och vilket håll vill du ha fanerriktningen.

Jag har en 4 mm skiva som är lackad med 2k-lack ett antal lager. Dessvärre lyckades jag klanta mig när jag skulle limma fast den på den tjockare skiva som den skulle tjäna som ytfaner på. 

Jag försökte såga loss den 4 mm skivan från den andra, men det gick naturligtvis inte att få loss den hel, så jag fick tillverka en ny. Snål som jag är sparade jag den trasiga skivan i min snickeriverkstad. Den kan ju va bra att ha.  Det är otroligt så mycket bra att ha man har. surprise

Det går inte att skicka till mig meddelanden via MG. Den mailadressen har inte fungerat på flera år.  Däremot fungerar thallatha@hotmail.com - jag får 10-talet spammail varje dag. wink

post-945-1394237389,8981_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tips, toaen - gå in i profilen och ändra till en mailadress som fungerar...

;-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack för tippset.

Jag gjorde det en gång och då upphörde det mesta att fungera, så det vågar jag inte. Nu är jag inte säker på att det var på Maringuiden, men det hade ju inte varit särskillt roligt - för mig - om jag bara kunde betrakta det som skrivs på MG som gäst.

Å andra sidan hade det nog varit många andra som hade varit väldigt glada om det hade varit så. wink

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag gick faktiskt in och ändrade mailadressen och försökte skicka ett testmeddelande till mig själv. Det gick inte.

Tidigare försökte jag skick ett meddelande till Lasse_L. Det gick inte heller.

Går det över huvud taget att skicka meddelande via MG nu för tiden!?

Skicka gärna testmeddelade till mig - om ni kan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Försökte både till dig och mig, men fick inte ens upp en editor, så nåt vajsing är det just nu...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har skickat ett till Toaen. Tror jag. Det såg ut så i alla fall...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har fått testmeil från Peter_K och lizardking. Men kan inte skicka nåt själv.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...