Chha 19 Postad 3 Februari , 2013 Jag tänkte snygga till instrumentpanelen genom att sätta dit en teakskiva, någon som ver man kan köpa teakskivor i mindre mått? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 3 Februari , 2013 Mindre mått finns inte hos handlarna, kolla med mindre snickerier. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hellix 5 Postad 4 Februari , 2013 Det beror helt på hur stor bit du vill ha och tjocklek, sedan tillkommer pris om du vill ha ytfaner på båda sidor! Titta på Erlandssons. dom har som minsta storlek 1200x600x4 för 235:- Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 Februari , 2013 Hur stor bit behöver du. Längd och bredd och vilket håll vill du ha fanerriktningen. Jag har en 4 mm skiva som är lackad med 2k-lack ett antal lager. Dessvärre lyckades jag klanta mig när jag skulle limma fast den på den tjockare skiva som den skulle tjäna som ytfaner på. Jag försökte såga loss den 4 mm skivan från den andra, men det gick naturligtvis inte att få loss den hel, så jag fick tillverka en ny. Snål som jag är sparade jag den trasiga skivan i min snickeriverkstad. Den kan ju va bra att ha. Det är otroligt så mycket bra att ha man har. Det går inte att skicka till mig meddelanden via MG. Den mailadressen har inte fungerat på flera år. Däremot fungerar thallatha@hotmail.com - jag får 10-talet spammail varje dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 4 Februari , 2013 Tips, toaen - gå in i profilen och ändra till en mailadress som fungerar... ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 Februari , 2013 Tack för tippset. Jag gjorde det en gång och då upphörde det mesta att fungera, så det vågar jag inte. Nu är jag inte säker på att det var på Maringuiden, men det hade ju inte varit särskillt roligt - för mig - om jag bara kunde betrakta det som skrivs på MG som gäst. Å andra sidan hade det nog varit många andra som hade varit väldigt glada om det hade varit så. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 Februari , 2013 Jag gick faktiskt in och ändrade mailadressen och försökte skicka ett testmeddelande till mig själv. Det gick inte. Tidigare försökte jag skick ett meddelande till Lasse_L. Det gick inte heller. Går det över huvud taget att skicka meddelande via MG nu för tiden!? Skicka gärna testmeddelade till mig - om ni kan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Februari , 2013 Försökte både till dig och mig, men fick inte ens upp en editor, så nåt vajsing är det just nu... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 183 Postad 4 Februari , 2013 Jag har skickat ett till Toaen. Tror jag. Det såg ut så i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 Februari , 2013 Jag har fått testmeil från Peter_K och lizardking. Men kan inte skicka nåt själv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser