hr-marin 0 Postad 30 Januari , 2013 Båtmässan Allt för sjön närmar sig med stormsteg. Nu har ni möjlighet att vinna biljetter till mässan. Vi på HR-Marin lottar ut 20st biljetter. Det enda ni behöver göra att är gilla vår Facebooksida och skriva något vitsigt. Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 30 Januari , 2013 Får jag vara så fräck att fråga - gäller biljetterna alla dagar mässan pågår, eller är det under vissa dagar och i så fall vilka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 Januari , 2013 Taskigt - för en som vågar vägra Facebook Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hr-marin 0 Postad 30 Januari , 2013 De gäller alla dagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Januari , 2013 Riktiga män har inte Facebook ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 221 Postad 30 Januari , 2013 *gillar* :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 Januari , 2013 Du är naturligtvis medlem i Facebook!? Även jag skulle naturligtvis gilla att få en biljett till Allt för sjön Dock inte till priset av medlemskap i Facebook Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperpetri 2 Postad 9 Mars , 2013 Erlandsson erbjöd ju gratis biljett till Mässan om man handla för 1000kr. men fy satan vad lurad jag blev. den biljetten gällde bara i 3 dagar av 9-10. SÅ jeevfla ruttet att marknadsföra sina produkter på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser