davidlobster 0 Postad 24 Januari , 2013 Hej, har länge sett fram emot årets båtmässa, som går av stapeln den 2:a frebruari. Och så fick jag plötsligt tanken att folket på mg skulle kunna ha en träff där! Det vore ju trots inte så dumt att få träffa personerna bakom kulisserna här på mg, så då kan man ju få bekräftat de vilka ni är. Vilka kommer och när i så fall? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akterspegel 0 Postad 24 Januari , 2013 Jag är där fredag till söndag. Årets höjdpunkt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gladius 26 Postad 24 Januari , 2013 Det är bara båtar och fulla brädverksarbetare som går av stapeln! (Det sa alltid en nattredigerare till alla journalister som skrev att saker går av stapeln, när jag i min ungdom arbetade kväll/natt på lokaltidning) mvh Thomas S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 24 Januari , 2013 Kul att höra, själv blir det troligtvis tisdag lunch, alt fredag eftermiddag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
facil26 3 Postad 24 Januari , 2013 Är inte mässan 2-10/3 i Älvsjö eller har jag missat något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akterspegel 0 Postad 24 Januari , 2013 Okay, jag menade 1/2-3/2 men det var kanske den fradagen som du menade också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akterspegel 0 Postad 24 Januari , 2013 Den är i göteborg så något har du nog missat ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 24 Januari , 2013 Ja, något har den jäkeln missat! Eller det kanske är hans granne eller klubb som har utställning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 24 Januari , 2013 Fast den är ju lördag 2:a feb till sön 10:e feb, jag menade att jag troligtvis närvarar fredagen den 8 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 Januari , 2013 Jag kommer vara i MGs monter på helgerna förutom sista söndagen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 24 Januari , 2013 Vilken monter kommer deras vara då? som mg är i förstås) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 Januari , 2013 enligt båtmässans hemsida så kommer montern att vara C06:01 :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 24 Januari , 2013 Då vet jag, här inte börjat kolla på den än var man hittar andra intressanta utställare än. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
akterspegel 0 Postad 24 Januari , 2013 Fredag den 1/2 är branchdagen, är där då också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndyM 0 Postad 24 Januari , 2013 Vip kvällen Fredag 1/2 Möjligt att vistas i båtar med högre promille än 0,2. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 25 Januari , 2013 Aha, tyvärr har jag inte åldern inne för alkohol än, i alla fall om man ska följa Sveriges Rikes Lagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Januari , 2013 Eftermiddag 8/2 kommer jag att gå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 Januari , 2013 Det skall du inte va ledsen för. Vi är nog ungefär jämngamla, för jag har heller inte kommit upp i den åldern då man måste dricka alkohol för att har roligt när man är på sjön. Jag förstår mig dessutom inte på de som planerar båtmässan i Göteborg. Nästan varje gång det är båtmässa därstädes, så är jag i Stockholm just den veckan. Konstigt va!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 25 Januari , 2013 Vad jag försökte säga är att jag inte myndig än... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Januari , 2013 Tror nog Toaen förstod det, gammal som han är ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 25 Januari , 2013 Förstår också vad han menar nu när jag läser det igen, blev visst lite hastigt första gången Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 Januari , 2013 Gammal - vem då - jag. Det har jag nog glömt i så fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Januari , 2013 E du uppe fortfarande? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 Januari , 2013 Nej naturligtvis inte. Gör aldrig några inlägg på MG om jag inte ligger. I vänta på http://www.youtube.com/watch?v=jkinLvUrUYE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 25 Januari , 2013 Tänk va kul att gå på båtmässan och inte synas - att höra vad försäljarna säger när de inte tror någon besökare är i närheten och få gå och norpa från det fina buffebordet i restaurangen utan att betala. Jag vill inte synas på mässan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 25 Januari , 2013 Kul att en Omyndig satte 2 gamla Rävar på plats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Januari , 2013 Vad har du fattat som ingen annan har fattat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 25 Januari , 2013 Instämmer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 25 Januari , 2013 Fyllerundan på fredag och sen ett par seriösa besök på veckan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jari_L 15 Postad 25 Januari , 2013 Allt för sjön mässan är i början av mars!!! Så helt fel har du inte!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser