simonhe 0 Postad 15 Januari , 2013 Någon som vet va det är för något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 15 Januari , 2013 En bil som drar ett släp med en båt på? Haha, det svaret förtjänade du;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 15 Januari , 2013 Nu skall du inte va elak, utan hälsa simonhe välkommen till maringuiden i stället. Vad det är för båt - det har jag ingen aning om. Har du några uppgifter om längd och bredd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 15 Januari , 2013 Visst ska man hälsa nya medlemmar välkommen hit, men lite roligt kan man väl ändå få ha? Har inte heller någon aning om vad det är för båt med bilden som utgångspunkt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simonhe 0 Postad 16 Januari , 2013 Haha tack för den:) 495*20 Här kommer en bild till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 16 Januari , 2013 Är det en örnvik? står en liknande i vår marina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 16 Januari , 2013 I början på 70-talet byggde mina föräldrar ett halvfabrikat som om jag inte minns helt fel hette Västkust, fanns i två storlekar, 16 och 18 fot. Detta skulle kunna vara en Västkust 16. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan_L 7 Postad 16 Januari , 2013 Uttern 495 HT är min gissning. Dock ser själva hardtopen ut att vara ombyggd i fören med andra rutor. Jag tror en uttern hade tre rutor i fören varav den mittersta satt i en lucka som gick upp en bit på taket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simonhe 0 Postad 18 Januari , 2013 Låter intressant det med västkust 16. Du har inte några bilder på den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 18 Januari , 2013 Rutorna på HT:n ser ju väldigt mysko ut. Känns inte som att fram och sidorutorna matchar varandra, gissar på att något är omgjort/egentillverkat. Tror inte att det är en Uttern 495. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 18 Januari , 2013 En tidig Ryds camping. Om Båtn är fabriks tilvärkat bör det finnas nån alubricka nån stans akterut med Rek.motor storlek antal pers.och last. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 18 Januari , 2013 Jag tror också på hemmabyggd hardtop. Första blicken på skrovet sa mig jofa men örnvik är en bra gissning med. Ska bli spännade och se om någon vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 18 Januari , 2013 Ryds Camping är betydligt större än angivna mått. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan1 3 Postad 18 Januari , 2013 Tror det är en Crescent.............med en om/tillbyggd hard top. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
simonhe 0 Postad 20 Januari , 2013 sitter ingen bricka någonstans. Och framrutorna fastlimmade mot skrovet så det är något hemmabygge. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser