peter253 0 Postad 11 Januari , 2013 hej.. nu har man även blivit ägare till en ancas queen 24.. någon som vet nått om denna båt.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 11 Januari , 2013 Börja med en sökning på forumet, det finns massor skrivet om ancas. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter253 0 Postad 11 Januari , 2013 tackar,, det ska jag göra.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
45perarne 0 Postad 11 Januari , 2013 Vilken motor har du i denna båt? Och i vilket skick? Har du en instruktionsbok? Det är nog en bra båt för sitt ändamål,men eftersom den har några år på nacken så har du nog lite pysseljobb framför dej.Du kan titta på www.sokbat.se och min sida: www.pa-produkt.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 4 Postad 11 Januari , 2013 Vad har din hemsida med Ancas Queen att göra? Det kanske är läge för dig att läsa vad reglerna säger om att använda forumet i kommersiella syften. Det är många som ogillar reklam i trådarna så om du inte vill stöta sig med dem, och undvika att bli rapporterad, bör du avstå från att länka till din hemsida stup i kvarten. Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 11 Januari , 2013 Håller med, bort med smygreklamen!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 11 Januari , 2013 Känner till modellen lite så där, vilken motor har du? Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter253 0 Postad 12 Januari , 2013 det sitter en volvo B20 i den.. vad kan en sån ta i besinförbrukning... jag kommer ligga mest i götakanal och puttra i ca 5 knop.. har läst att den ska dra någonstans mellan 1.3 - 1.5 per distans i march fart ca 16 knop.. men i fem knop kan den väl inte ta nånting i princip eller.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser