Jonken85 0 Postad 4 Januari , 2013 Hejsan, undrar om de finns någon som har tips på kapellmakare i närheten av Dalarna/Västmanland...Bor i Fagersta 6 mil norr om Västerås! Behöver endast ett hamnkapell och är de nån som har lite koll på vad de skulle kunna hamna på i pris? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 4 Januari , 2013 http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=kapellmakare&geo_area=dalarna&btn_cs=S%C3%B6k Ta in offerter från flera. Det är liksom lite svårt att svara på vad ett hamnkapell kostar när det inte ens framgår vad det är för båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Colombo 0 Postad 4 Januari , 2013 Det är som det är skrivit tidigare. Vad har Du för båt ? Men hur som helst har jag funnit min kapellmakare till min båt efter flera månaders jagande på internet. Absolut billigaste och verkligen ett toppjobb gjort på min båt hittar Du nästan granngårds. Firman heter EJCO-Produkter och finns i Östervåla och ägaren heter Anders och han vill gärna att Du har din båt på trailer för att frakta den till Östervåla så fixar han till det. Hamnkapellet han gjorde till min Finnsport hittar Du på min sida. Lycka till! Colombo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Januari , 2013 Helt rätt Peter, sen kan ju en hamn vara hur stor som helst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 186 Postad 4 Januari , 2013 ...tänkte inte på det... :-P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser