eembretsen 1 Postad 2 Januari , 2013 Mitt virus program varnade nyss för en trojansk häst från hemsidan maringuiden.se bara jag som har fått det eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 3 Januari , 2013 Jag har då inte fått det, hade du några andra fönster öppna samtidigt? Har inte hört talas om virus på MG tidigare. Raporterar få se om admin vill kännas vid. Edit: omformulering Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
eembretsen 1 Postad 5 Januari , 2013 Jag hade en del andra fönster öppna men det stod specifikt att det kom från mg. Men jag har bara fått varningen en gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 5 Januari , 2013 Mej veterligen så har vi inga sådana intrång på MG. Men det kan ju vara ett crossscripting försök eller någonting från någon annons som gett ett false positive. Om det händer igen så notera allt du kan se om händelsen och maila det till webmaster@maringuiden.se. Tar bort rapporteringen och noterar det inträffade. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 29 Maj , 2013 Plastpest? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 30 Maj , 2013 Eller haft en norsk sida uppe samtidigt så det var ett fiskfjäll och inte en trojan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser