k4parn 0 Postad 31 December , 2012 håller på att renovera min gamla sportbåt. då skrovnumret satt på ett riktigt klurit ställe har jag inte hittat det förens nu. när jag försäkrat båten fick jag helt enkelt försäkra den med ett nytt nummer.. min fråga är kan man på något sett spåra numret till tilverkare och modell??? skrovnumret är 4siffrigt. vart skall jag börja söka?? någon som vet vad det kan vara för en båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
k4parn 0 Postad 31 December , 2012 här kommer en till bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
k4parn 0 Postad 31 December , 2012 och en till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 31 December , 2012 Hej! Kanske en Selco?? Hade en Selco Riviera tidigare. Påminner om denna fast min var aningen större 4,7 m lång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
k4parn 0 Postad 1 Januari , 2013 jag trodde också att det var en selco först, men efter att ha skummat igenom deras modeller så såg jag att selco båtarnas skrov har släta sidor, vilket inte min har utan min ser ju ut som att brädor ligger omlott med varandra på sidan... om ni fattar vad jag menar. hittade fler bilder på min båt på mobilen ska se om jag inte kan få upp dom under dagen. kan det vara någon av Herwas modeller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser