arkivdykarn_lw 1 Postad 26 December , 2012 Go helg på er! ja vet inte om detta är tillåtet men ja hittar ingen lämplig böcker/säljesavdelning, den säljes ja hittar gäller ju bara båtar, sen ja slutat forska å skriva i båtpressen om gamla båtar å skärgårdslivet förr har ja en rejäl samling båtböcker som andra kan ha mer nytta av än jag å som ja sälger till självkostnadspris, förutom eventuellt nån nån raritet som ja vill ha lite mer för, hoppas det är okey! se bild å hör av er för mer info å exakta priser, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
luftvapnet 1 Postad 16 Januari , 2013 Kan rekommendera www.bokborsen.se - billigt och enkelt sätt att sälja böcker. Har själv sålt ett 40-tal böcker där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arkivdykarn_lw 1 Postad 18 Januari , 2013 tack för tips! ja har just börjat pröva å lägga ut där, bra sajt, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
luftvapnet 1 Postad 18 Januari , 2013 Det kan väl vara ok med lite reklam här; Det fina med bokbörsen är att det inte kostar något att lägga upp sina böcker till försäljning och att annonsen får ligga uppe hur länge som helst. Man betalar endast om boken blir såld - och då ringa ca 10kr per bok. Ja har inget intresse i bokbörsen, men tycker helt enkelt det är en himla bra köp/sälj-sajt för böcker, dvd osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HenrikGbg 9 Postad 18 Januari , 2013 SJÄLVKOSTNADSPRIS???? Då kan jag lika bra gå till affären och köpa NYA böcker! Det vore väl rimligt med kraftiga rabatter på lästa böcker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
luftvapnet 1 Postad 18 Januari , 2013 Asgarv -den hade jag missat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser