Gå till innehåll
torsdag 06 februari 2025
lary

Avslut av tråd

Rekommendera Poster

När mina frågor/funderingar om svajförtöjnng legat ute ett tag och 4 hade svarat står det plötsligt löst och en smiley. Det är inte jag som fixat det. Vad är det som gäller?  //Lary

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det måste ju vara admin som lagt in det i tråden...känns lite så där tycker jag...det måste ju vara TS som bestämmer ifall frågan är löst eller inte...indecision

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Nej admin har inte varit framme denna gång... Det händer att vi låser trådar som av någon anledning spårat ut. 

Vet inte vad som hänt men enda sättet att låsa en tråd är att klcka på lås knappen. Kan du kommit år knappen av misstag?

/Admin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Eller så har forumet själv gjort det...konstigare saker har ju hänt här...cheeky

Bra att inte ni gjort det i lönndom i alla fall, jag tycker att det är viktigt att ni beskriver vad ni gör och varför (vilket ni ju brukar göra) när ni ingriper.

Mvh

Fred 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inte låst noga räknat, bara att glatt skriva vidare i den tråden så vitt jag förstår?

Märkning med löst är nog annars bästa reklamskylten, var glad för den!

(Antyder s.a.s. att det finns praktiska förstahands-erfarenheter och inte bara mer eller mindre teoretiska inlägg eller andrahandsuppgifter om snarlika fall. Lockar nog läsare och ju fler läsare desto större chans till nya kloka inlägg, bra reklam kort sagt? :)

Edit: Fasen, Toaen hann före med pekpinnen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att låsa trådar som spårar ur är ju alltid en lösning för att göra det lätt för sig.

Vid trådlåsning så skall givetvis en förklaring nämnas.

Rätt sätt enlig mig är att ta tag i problemet istället och därmed få en bättre framtida disciplin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Visst bör det vara så, annars sker  ingen utveckling av forumets moral.

Här är en tråd som det verkar blivit fel i där den redan är markerad som löst

Frågan är ställd men inga svar.

http://www.maringuiden.se/forum/;thread=478226

Eller så är det omoralisk trådskapare som admin borde ta i örat.

Viktigt med hög moral här.yes

Jätterbra är att admin godkänner att man får starta flera trådar med samma ämne, t.ex. Gissa platsen 1, 2, 3, 4, 5, osv

Annars just att avsluta tråd om den är löst så är det bra om man tackar för hjälp man fått och att tråden sedan inte fortsätter i oändlighet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...