KillerBoo 58 Postad 9 December , 2012 Jamen.. ni är ju kanon. MG visar sin fina sida återigen Ska se om jag kommer åt nån likadan båt, för att kolla storlek. Återigen, tackar som faan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mliljedal 0 Postad 9 December , 2012 Meddela din e-mail i pm åt mig, så skickar jag filen, så du kan ge åt din kompis. Storleken går ju att ändra i efterhand. Det går ju att ändra utformingen i efterhand om man ser något som inte stämmer, men man har ju grunden klar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas99 64 Postad 9 December , 2012 Ska man vara petig så är X-et för tunt. Verkar vara så att tjockleken i horisontalled på alla linjer är lika, typ att man ritar med en bred rektangulär tuschpenna som man aldrig roterar/snurrar (spets som på bilden). Strecken som binder ihop bokstäverna i nederkant är av samma anledning för tjocka. Ska lika tjocka som strecket mitt i A:et. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mliljedal 0 Postad 9 December , 2012 Bättre?? http://www.maringuiden.se/js/ckeditor/plugins/smiley/images/regular_smile.gif\ title=\smiley\ width=\20\ /> Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 9 December , 2012 Looking good, PM:ar dig med min mailadress. En fråga till när vi ändå är inne på ämnet.. Om jag vill ha båtnamnet i samma til, kan man ordna det med på nåt vis? Antar att det inte är ett normalt typsnitt vi snackar om här, men kan man utan större problem fixa till namnet i en liknande stil? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mliljedal 0 Postad 10 December , 2012 Det är ju inget standard typsnitt eftersom jag inte vet vilket det är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser