JonasP 71 Postad 5 December , 2012 Ja, det där är den första sailrocket... Men vad säger du då om teamets egna grafik som jag länkar till? Skulle den vara fel? Och jag säger inte att du har fel om vindsurfarna men så spöar VSR 2 dom med ca 15 knop också så dom gör kanske något annorlunda?! I isjaktens fall så handlar det nog om att hålla sig upprätt tror jag. Till skillnad från vanliga båtar så faller man ju av om man vill minska trycket på riggen. Man vänder ju på väjningsplikten i regel 11 också. (Lä/lovart) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soumi_batti 3 Postad 5 December , 2012 Inte en aning, du har säkert rätt. Hörs. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 5 December , 2012 JonasP undrade: Edit: Fel bild, hur tusan tar jag bort den? OT, men tack för tipset angående länkinläggning under enskilda klickbara textord, testade just framgångsrikt i en annan tråd. Kanonbra tips! Undrar själv om detta med bilders radering/utbyte, kan väl i.o.f.s. ibland med litet tur gå att radera hela inlägget och snabbt lägga (kopiera) in det igen med rätt bild innan nån annan hinner svara så att inlägget inte halkar ner tidsmässigt under den som svarat.. MG har sina oförklarade egenheter, exempelvis bara en enda snålt tilltagen bild per inlägg men den förvaras sen å andra sidan - för att säga nåt positivt - som i fort knox vilket ibland kan vara djävligt viktigt för trådars begriplighet i efterhand. Själv skriver jag ogärna direkt i MG-editorn utan kopierar ifrån windows wordpad, finns flera fördelar bl.a. då att kunna citera enskilda meningar (klistrar in i wordpad, lägger till exempelvis inledningen Nisse skrev:) Men väntar med kursivering&fetstil&ev textfärg - vis av tidigare besvikelser - tills efter kopiering in i mg-editorn.Rapporterar f.ö. mitt eget inlägg för admins kännedom om dessa detaljer/önskemål. Men åter till trådens verkliga ämne ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 6 December , 2012 Har raderat den bild som det gällde i en av svaren. Det finns idag ingen möjlighet att ändra på bilden under redigering. Vi kan radera den från serven vilket skett i detta fall. Vi arbetar hårt för att integrera det nya forumet och föra över data etc. Det är inköpt och av IPBoard. Detta gör att vi inte lägger utvecklingstid på den gamla delen av forumet. Det är dock mycket som skall på plats innan det är redo. Planerat att tas i bruk ganska snart. Vi skall köra dom första testerna med det integrerade nästa vecka med importerad data. Sedan skall det betatestas av er användare så det fungerar för er. Så det ligger skarpt i januari skulle jag gissa på. //mikael Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser