Roddarn 1 Postad 31 Januari , 2005 Hej! Idag fick jag det senaste nummret (Nr 1 Februari 2005) av tidningen Praktiskt Båtägande. Eftersom det är ett så stort intresse om inombords-motorer här på Maringuiden vill jag bara tala om vilka motorartiklar som finns att läsa i detta nummer: Våga byta motor Ny motor lönar sig trots allt i längden Dyrt med helrenovering Inombordsalternativ på den nordiska marknaden Myten om dieselmotorn Billigt och enkelt med bensinmotor i segelbåt Anpassa en bilmotor och halvera kostnaden Två olika kylsystem Prisexempel på konverteringssatser Motorbytet maxade Mats Maxim Motorbädden största problemet Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 31 Januari , 2005 Hej LasseP! Nä, den har jag inte, men får väl rusa iväg för att skaffa den! Synd bara att det inte handlade om 90 hk. Tohatsus 90 ska visst vara bättre i konkurrens än deras 70, men skit samma....jag är vansinningt nöjd vad det än står :-D ! Men tack för nerlysningen!! :-D Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 31 Januari , 2005 *bokar plats nedanför brevlådan* hemma hos oss är det fajt om vem som ska läsa först. Jag brukar få vänta då det är killen som prenumererar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser