larsan1 3 Postad 20 November , 2012 Hej. Någon som vet var man kan köpa färdiga mattor till Flipper 700? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lord 0 Postad 21 November , 2012 Hej! Vet tyvär inte vart det finns fabrikfärdiga mattor till 700.. Däremot ska jag i vårdagar göra rejäla mallar med högsta möjliga perfektion, Till hela båten. Även wc och stuv i aktern.. Om du vill bespara dig det jobbet så kan du få dessa när jag skurit ut mattan.. Kan skicka dem! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan1 3 Postad 21 November , 2012 Oj! Tack. Ja det vill jag verkligen! Heders! Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lord 0 Postad 23 November , 2012 Okej. Då sparar jag dessa.. Men somsagt så blir det inte aktuellt förens februari/mars.. Om du kan vänta tills dess så går det utmärkt. Det är ett jobb som garanteras skall göras efterssom nuvarande mattor är skrotade.. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan1 3 Postad 24 November , 2012 Det väntar jag gärna på! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser