Gå till innehåll
söndag 02 februari 2025
martin_tre

Drevlyft Vp 250 Drev

Rekommendera Poster

Hallå.

Var i helgen och köpte ett nytt 250-drev då mitt gamla 100-drev stått med vatten i oljan och sönderrostade lager som resultat.

På drevlyften fattas en/flera delar som ska sitta över lyftskruven (se bifogad bild)

Vad är det jag behöver för att få iordning på lyften? Finns det något namn på prylarna som jag kan söka efter? Fick även med en svart plastpryl med massa kablar till. Är det något som hör till lyten?

post-10017729-1394237321,2611_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är inte säker på att detta är helt korrekt sprängskiss så är det fel får du backa lite på sidan och leta upp rätt bild: www.marinepartseurope.com/sv/volvo-penta-sprangskiss-7736850-90-12948.aspx

Mvh

Fred

EDIT:

Som vanligt strular det att lägga in en länk...\angry\http://www.maringuiden.se/js/ckeditor/plugins/smiley/images/angry_smile.gif\ title=\angry\ width=\20\ />

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tackar!

Det ser ut att vara rätt lyft. Tyvärr har många av de prylarna jag behöver utgått.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mycket av det som utgått på hos officiella källorna går att hitta från andra ställen. Testa att söka på artikelnumren på de saker du saknar, ofta går de att hitta i USA och på eBay.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...