Crona 4 Postad 3 Juli , 2006 Vad är igentligen meningen med att segla nära kusten? är vindarna bättre där? Landbris eller? Kom med tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 10 November , 2012 Någon som vet vem som för denna färg i literspackning? Den jag har hittat är i en kvartsburk (så säger man säkert inte!) och enligt butiken finns det inte större. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 238 Postad 10 November , 2012 Skrapa loss lite färg och gå med flagan till färgaffären och låt dem bryta till färg. Glöm inte att säga att färgen ska tåla värme. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 720 Postad 10 November , 2012 1-liters burkar finns bl.a. i Volvos sortiment och har artikelnummer 3808214, c:a-pris 505:-. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coppertail 285 Postad 10 November , 2012 Det är ju till och med 12 kronor billigare än 4 st, 0,25:or på Jula. (Om nu inte frakt tillkommer förståss) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Paliswe 3 Postad 11 November , 2012 VP:s gröna färg är förvisso dyr men det är bra, man avfettar metallen och målar på och det blir ett tjockt hållbart lager. Jag har provat med andra färger och sprayburkar men ingen fungerar så bra som originalfärgen. Inget tunt blask här inte. Den burk jag sett är på 0,75 liter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas99 64 Postad 11 November , 2012 Det verkar också finnas två olika kulörer. En äldre mörkgrön och en nyare som är mer blågrön i färgen. Volvos sprayfärg har den nyare kulören vilket inte matchar min 90-talsmotor speciellt bra. Men kanske finns den äldre att få tag på också? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser