Sagitario 11 Postad 9 November , 2012 Bytt motorolja, oljefilter, bränslefilter, växelhuspackning, växelhusolja, kamrem och vinterkonservat - gött! Nu kan vintern komma! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 9 November , 2012 Själv hoppas jag att vintern INTE kommer... Finns alldeles för mycket båtsäsong kvar för att vintern redan ska förstöra den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tess 2 Postad 9 November , 2012 Glöm inte att ta upp båten också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 9 November , 2012 Bilden är tagen en sen kväll i november i Gislövs läge när vi jobbat och avslutat det mesta innan båtlyftet i Trelleborg dagen efter; iordningställd, avtvättad, avrustad. Bilden är rätt talande för jag frös, var trött och så satt jag där i våta kläder och reflekterade över om nu allt var gjort inför lyftet dagen efter. Stängde butiken, Mats kom och hämtade mig och allt lastades in i bilen. Dödstrött. Kom hem i värmen; skön brasa, katterna spann och sedan något gott att äta. Har ni förresten tänkt på hur viktig hemmafronten är? Dagen efter blev det ju storm... Vet precis vad jag tänkte när jag knäppte den där bilden! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 9 November , 2012 Hoppsan, bilden glömde jag ju bort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 9 November , 2012 Så talande vet jag inte Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zwen 280 Postad 9 November , 2012 Nja.. kanske inte. Det faktum att han inte har några strumpor på sig kan ju i och för sig vara en av förklaringarna till att han frös? Och sen blev all svart... eller jag vet inte.. Någon annan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser