Gäst 2012 Postad 31 Oktober , 2012 Mycket ska man se innan ögon trillar ur, heter det ju. Vad sägs om denna variant av en 34´a ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 31 Oktober , 2012 USA skulle jag tro, där vitmålar man fin mahogny eller teak, utan att skämmas. Kanske ett tipps nu när genomslipningssesongen har börjat. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matpe 0 Postad 1 November , 2012 Helgerån!!! Måste ha varit rutten under! Först spackla sedan måla... hmmm Borde vara straffbart!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 1 November , 2012 Även om jag är helt sjukt inkörd på Storebro så tycker jag att hon är riktigt fin i sin skrud. Det kan dock ligga mycket i det du skriver; att hon är rotten all thru. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matpe 0 Postad 1 November , 2012 Tycker Storebro 34 är en av de vackraste båtarna som någonsin byggts. När dygnet har 48 tim ska jag ha en sån! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 1 November , 2012 I soligare och varmare klimat än vårat så är det normalt att måla trä. Det mår liksom inte så bra av all sol. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser