Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
salt

sittbrunnen på nimo 27

Rekommendera Poster

Hej vi har planer på att bygga om i våran sittbrunn, och vi söker nu bra planeringar som vi kan apa efter.Snälla ge oss några förslag på era sittbrunnar.Vi har hört att det är bra med rundsittgrupp eller??Vi villockså komma på en lösning på ev fotsteg eller något när man går ner i sittbrunnen på den sida toaletten finnes.Vi har en nimo 27-85 med akterruff. Hjälp oss. MVH. Fredrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Fredrik Jag håller också på att bygga om vår Nimo 27. Både i sittbrunnen och i förpiken. I sittbrunnen har vi haft en soffa man vänder på när man ska äta. Den konstruktionen var enligt mig rätt dålig så nu ska vi ha en ny lösning. Om du läser i den här tråden kan du läsa lite vad andra Nimo ägare har för planer. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=24703 Där ser du även hur vår båt ser ut nu samt hur Andreas båt ser ut (forbina lösningen). Jag har planerat att bygga som en flipper 850 i ruffen (se bilden) men har inte hunnit dra igång bygget än. Fler bilder på vår Nimo hittar du på min hemsida: www.mollan.nu

post-5385-1394234334,5574_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...