Gäst 2012 Postad 30 Oktober , 2012 Del 2 av denna pinsamma serie kommer ikväll. Har ni inte tittat på del 1 så titta gärna på del 2. Ni kommer därefter inte att vilja titta på del 1. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johzac 2 Postad 30 Oktober , 2012 Tycker inte den var sämre än någon annan förnedrings-TV. Ska det ändå vara skit-TV så får det för min del gärna vara med båttema. Råkar jag sitta vid TV när det går så byter jag inte kanal. Lite charmigt att läsa allt illa som skrivs om den här typen av program med tanke på hur många tittare serierna ändå brukar samla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neubert 52 Postad 30 Oktober , 2012 Gav den en chans efter skriverierna här på forat... Hoppade in ca 20.15 och hoppade ut straxt innan halv 9!!! Det kunde gjorts seriöst men i stället väljer man kufar som man följer som definitivt inte representerar/defenierar oss båtägare och en speaker som förläjligar det hela... Pinsamt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle75 0 Postad 30 Oktober , 2012 Om jag läst rätt så är speakern en person som var med i första filmen göta kanal... Nån mer som gjort samma notering? Fast hon ville redan då hellre vara i Frankrike om det nu var rätt namn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neubert 52 Postad 30 Oktober , 2012 Ja det var det visst! Kim Anderzon... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sagitario 11 Postad 31 Oktober , 2012 Inget ont som inte har något gott med sig. Vi tar båten från Motala rakt över till Karlsborg nästa sommar och ska bo i Stubbstugorna:-) Gött! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppe 9 Postad 31 Oktober , 2012 Äggett och hans polare, vilka jävla sneseglare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
grangesdanne 0 Postad 31 Oktober , 2012 Ähh jag tycker det är helt okey program, men tydligen den enda här. Jag knäpper bara av ljudet (HATAR den jävl... rösten), tittar... och drömmer om nästa år... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 31 Oktober , 2012 Det är jag som står för den högre kompetensen på den här båten...det ser du på kepsen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
crabfish 61 Postad 1 November , 2012 Gillar man inte fotboll så är denna typ av program lämpligt att titta på så man får något att diskutera på jobbet. Politik är farligt att diskutera då man aldrig vet om det gömmer sig en gammal KFMLr anhängare någonstans Att erkänna att man kikar på Bonde söker fru är att sänka sig totalt. Eller att påstå att X-faktor faktiskt är en form av Arkiv-X och att alla är utomjordingar, då äker man dit. Nej Marie Serneholt är faktiskt ingen utomjording, lite smak har även Marsianer. Då är det bättre med serier typ Göta Kanal Lugnt och tryggt och ingen klagar på att du är en tönt. Kommer det kommentare om att programmet är töntigt skyller du på att du tycker om de fina naturbilderna. Ger programet Götes Anal fem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sea-ray_230 0 Postad 1 November , 2012 Det var ju skitbra. Mer sånt i TV och ut med all jäkla idrott Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 1 November , 2012 När går reprisen? Missade del 2.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidi 0 Postad 1 November , 2012 Söndag 17.55 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Joche 0 Postad 1 November , 2012 Såg det i går kväll på tv3 play då vi kopplade datorn till tv:n. Reklamen kom på lite konstiga ställen, men bra att se hur lång pausen var då tiden står högst upp i rutan. Och även om jag tyckte första programmet var töntigt, så kunde jag inte låta bli att se avsnitt 2. Det är alltid roligt att se båtar och platser man känner igen då vi gått kanalen tidigare. Och det blir nog fler turer. Kanske redan nästa sommar. Nu ska jag ut till båten och jobba inför nästa sommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser