smoegen 89 Postad 25 Oktober , 2012 Hej kära vänner, är nu på en tidpunkt i mitt liv när jag försöker att sälja min båt, samtidigt så önksar jag att någon ville ta tag i den här klubben, detta enär jag kanske ens var rätt man ifrån början att driva på aktiviterna här.. och när jag nu lämnar min Fin-Gal till nästa ägare ja då har jag ju inte så mycket att tillföra längre... Och vet ni någon som vill ta vara på min båt så finns annons här på guiden och på blocket.. Ha´t pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 25 Oktober , 2012 Underbar bild! Du tror inte att voffen kommer att sakna sin utsikt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 29 Oktober , 2012 Hej, Sigge har det nog bra i sin hundhimmel, han mönstrade av i Januari 2009... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
captain 0 Postad 31 Januari , 2013 Hej Stefan eftersom jag tänkte segla min fingal ett tag till kan jag tänka mig att ta över efter dig. Du kan gärna höra av dig till mig. Mvh captain Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser