excel319 495 Postad 24 Oktober , 2012 på TV3 var ett riktigt bottennapp. En uppräkning och påspädning av gamla fördomar, filmat och presenterat på ett sätt som skulle fått grundskoleelever att rodna av skam, om de gjort något lika dåligt under bild-lektionerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perra_linden 0 Postad 24 Oktober , 2012 Haha! Ja där står inte seglarna högt i kurs! Vilket skämt till program! /P Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 495 Postad 24 Oktober , 2012 Tyvärr var det lika mycket pajkastning på motorbåtägarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tess 2 Postad 24 Oktober , 2012 ...och så denna löjliga kommentatorsröst som gör det hela pinsamt larvigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stoffs 0 Postad 24 Oktober , 2012 Kan inte annat än att hålla med! Hade hoppats på något av en korsning mellan Färjan, Ullared och Böda camping - men det där var mer en parodi på tidigare nämda som kändes skapad under 60-70 talet. EXTREMT tråkiga gliringar, påannonseringar (efter pausen får vi se BLA BLA äta en glass) och det generella upplägget - sälj idén till Kanal 5 så kanske vi får se något intressant iaf! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pelle75 0 Postad 24 Oktober , 2012 Vad trist.. Missade gårdagens premiär till förmån för en föreläsning av Magnus Woxén där han bla pratade mastbrott 1200Nm från Chile´s kust - var kanske ett bra drag? Får väl se om Göta Kanal går i repris... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Snurran 0 Postad 24 Oktober , 2012 ...6-8-10 liter per sjömil!! Hahaha ja jösses väljer att inte kommentera! //snurran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tindritus 0 Postad 24 Oktober , 2012 Dom borde snart få slut på skådespelare som agerar semester miffon. Pinsamt dåligt, både filmning o agerande. Där kommer nog tittarsiffrorna att svika, iaf av mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 291 Postad 24 Oktober , 2012 Vad är det för typ av människor som ser på Reality shows, d v s verkligheten på TV? Inte behöver man TV för att se på verkligheten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 495 Postad 24 Oktober , 2012 Ja, vad kan det vara för typ av människor. Eftersom jag gått kanalen några ggr, så tyckte jag att det kunde vara intressant och se hur programmet skulle spegla kanalen. Tyvärr så blev det fiasko. Men vad gör det mig till för typ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 Oktober , 2012 Till typen patetisk människa utan eget liv månne? http://www.maringuiden.se/js/ckeditor/plugins/smiley/images/shades_smile.gif\ title=\cool\ width=\20\ /> EDIT, Tillägg: Hade samma inställning som dig, så jag får nog sälla mig till samma typ som du haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppe 9 Postad 24 Oktober , 2012 Vilka tomtar dom va från göteborg. Ägget och hans polare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 291 Postad 24 Oktober , 2012 Det var ingen anklagelse på något sätt, snarare en reflektion och en fråga men en smula sarkastisk humor. Jag tycker det är ganska fascinerande hur vi människor fungerar. Vi tittar på verkligheten på TV, sätter pengar framför hälsa men köper sedan tillbaka hälsan i form av gymkort o s v.... Själv höll jag i över ett år på med träning i en crosstrainer, typ trappmaskin. Vi hade den på plan 6 på jobbet, jag tog hissen upp och ställde mig en halvtimme i en trappmaskin... http://frodeen.nu/wordpress/?p=112 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 24 Oktober , 2012 Det är sällan det visas något seriöst om människor och deras båtar i TV ! Jag såg fram emot att det nu skulle komma en hel serie om båtliv, som jag inte ville missa!. - Men så detta bottenapp från TV3......Det är det sämsta jag sett på länge...tyvärr. Här hade 3:an chansen att göra något bra om båtliv, sommar, sol, en kanal med historia, mysiga miljöer och livet runt och i kanalen. Men tyvärr den samlade inkompetensen kunde inte bättre än så här. Jag håller med alla inlägg ovan, det kunde inte sägas bättre! . För mig kan de gärna lägga ner programserien, jag tänker inte se fler avsnitt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 495 Postad 24 Oktober , 2012 Egentligen var programmet unikt! Jag har aldrig börjat titta på ett program om båtar förut och sen stängt av det efter 10 minuter! Bottenlöst skulle man kunna säga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle85 69 Postad 24 Oktober , 2012 vi åker in först, för det är enklast så... Skjut henne =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 24 Oktober , 2012 Kolla jäntungen med vattenpistolen då, sköt på alla som passerade, jag skulle då vänt om... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 24 Oktober , 2012 wow man kan med andra ord vara tacksam att man inte var med... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 24 Oktober , 2012 Vi gjorde exakt detsamma; vi tittade i 10 minuter och kunde konstatera att speakern var riktigt kass. Programmet var så ointressant att vi slog om kanal och sedan var den serien passé. Hur kan man misslyckas så totalt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
labbibia 3 Postad 25 Oktober , 2012 Jag tyckte programmet var kanonbra! Men så såg jag det också under optimala förhållanden........TV:n var avstängd! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 26 Oktober , 2012 Herrejösses vilken smörja, ingen vidare reklam för båtlivet. Vi gick kanalen i somras och var livrädda för att bli antastade av filmteamet, såg dem flertalet gånger men lyckades hålla oss undan närkontakt. Sen undrar jag - Mem utalas väl med långt e (Meem) och inte Mämm? Kan ju vara klädsamt om speakern har någon koll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wetallt 3 Postad 26 Oktober , 2012 Men speakern har varit med på kanalen åtminstonde 2 ggr på film, Kim Andersson åkte med Loffe Carlsson och Stig Ossian i göta kanal 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser