Gå till innehåll
lördag 15 februari 2025
pille

Båtbutikerna kartlägger var dyrgriparna står

Rekommendera Poster

Gäst Hemingway

Dessutom, får jag inte det bemötande jag förväntar mig så kommar jag aldrig någonsin mer att sätta min fot där. Av samma anledning tankar jag aldrig på Shell, har inte handlat på On Off på 20 år när de fanns. Det finns också ett antal båttillehörsaffärer som inte behöver mina pengar. Ju fler som fryser ut de oseriösa handlarna ju seriösa handlare har vi kvar. Ryktet om handlarna sprider sig också väldigt fort i den här branchen...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej, jag är varken dysliektisk eller överdrivet paranoid.

Jag snackar gärna med brygg-grannar och grannar på båtupptagningsområdet. Eller båtbutikspersonal. Särskilt de som faktiskt kan något.

Jag tror de flesta har en känsla för när allt är normalt och det är trevligt dösnack.

Men en expedit som kommer fram utan att du bett om det, när du står och kollar på Yamma grejor och frågor om du vill ha hjälp. Och så fort det framkom vilken motor jag har, började fråga om var den stod... När jag uttryckte mig svävande fortsatte han och försökte få fram en exakt plats.

-Varför? Varför? Varför?  Varför behövde han ha reda på detta? Jag kände inte honom. Han var bara en kille som jobbade där.

Ni som anklagar mig för alla möjliga psykiska defekter. Svara på ovan fråga om ni kan.

Nåväl vi kan tjata om detta till förbannelse. Ingen kommer ge mig sig från sin stånndpunkt.

Därför låser jag tråden, så kan ni mobbare få hitta något annat offer att lätta er grava ångest på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...