jonnywid 0 Postad 17 Oktober , 2012 Nu har vi fåt en ny medlem i klubben. Välkommen till oss och hoppas vi har något vi kandela med oss till dig. Har du bilder på din båt vore det kul ok vi kunde få ta del av dom. Mv Jonny W Möre 30 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 17 Oktober , 2012 Härligt . Kul med nya medlemmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 19 Oktober , 2012 Alla borde ha en Möre :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ballad_kopian 6 Postad 19 Oktober , 2012 hahaha så sant. synd bara att vissa möre ägare skänker bort sina möre 30 på blocket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 19 Oktober , 2012 Jag har ju själv vlat sälja ett par år men lyckas aldrig färdigställa den till säljbart skick. Vet inte om der är ett undermedvetet val jag gör... Till våren hade jag tänkt försöka igen. Anledningen är att jag vill byta upp mig lite men får jag inte betalt för den så säljer jag inte, jag gillar typen, stabil och trygg. Trist med ståhöjden bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser