ludde863 0 Postad 12 Oktober , 2012 Hejsan Mitt gasreglage på min lilla Suzuki DT2 (2hk, 1987 tror jag) har gått av. Vart hyfsat snopen när det hände, och är nu tvungen att dra på lite choke när jag vill varva ner motorn. Vart kan jag få tag på ett nytt? Har mejlat marinshopen men har inte fått svar än. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 14 Oktober , 2012 Är väl nr 6 i listan för 13 dollar. Bara några knapptryckningar så kommer förhoppningsvis den lilla prylen i brevlådan till rimlig transportkostnad? http://store.brownspoint.com/DT2/fig004-28697.asp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ludde863 0 Postad 18 Oktober , 2012 Härligt, tack! Nån som har erfarenhet att beställa från den sidan? Tänkte skicka med USPS First Class Mail International, nån som vet hur lång det det brukar ta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ludde863 0 Postad 10 November , 2012 Jaha, tänkte beställa ett gasreglage från Brownspoint idag, men de har lagt ner helt och hållet verkar det som efter att orkanen Sandy har förstört deras verksamhet.. Nån som kan tipsa om en annan butik som kan tänkas ha ett gasreglage? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser