Gäst anders Postad 28 Januari , 2005 I dag drog jag upp en 18 kilos gädda, så jälva stor! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Uppskattande Postad 28 Januari , 2005 Grattis Inte många får uppleva det under sin livstid. Har du några bildbevis? Satte du tillbaka den så att andra kan få samma möjlighet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanFredriksson 0 Postad 6 Februari , 2005 Inte illa alls!! En riktig krokodil :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 Februari , 2005 Kära Anders!! Vi vill gärna se en bild på din krokodil. Det är inte ofta man får se sådana monster. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Will 0 Postad 8 Februari , 2005 Håller med! Var fångade du den? Och med vad? Grattis! :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke78 0 Postad 20 Mars , 2005 har du bild? för du tog väl kort på den? inte varje år tionde man för en sådan gädda! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 20 Mars , 2005 själv väger man ju 70. inte så märkvärdigt tycker jag ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke78 0 Postad 20 Mars , 2005 nej det är sant! ett tips se sportfiske.expeditioner dvd´n! där snackar vi fiske! det världsnaturfonden som gjort expiditionerna jorden runt! om du har tur så kanske dom finns och se på www.svt.se dom ska lägga ut det dom sänt på nätet så man kanske kan se det där! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 23 Mars , 2005 :-) Vadan denna avund, varför ska man alltid behöva bevisa nått :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubank 0 Postad 23 Mars , 2005 Vaddå avund! Det är väl alltid kul att se en stor fisk? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Anonym Postad 25 Maj , 2005 Ni kan köpa min Krokodil för 4000 plus 1000 när den blir vuxen. Den är 3 månader gammal väldig snäll. Mat är fiskar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst gggg Postad 9 Augusti , 2005 Släpte du i fanskapet så att öring försvinner det var väl jävligt onödigt. Vad vill du helst ha öring eller gädda. Du föredrar gädda men jag dödar gädda ungefär som på bilden här intill. För öringen i tiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser