Gå till innehåll
tisdag 14 januari 2025
Gäst Annelie Petersson

Seglarfamilj för intervju

Rekommendera Poster

Gäst Annelie Petersson

Hej Jag arbetar som redaktör och söker en seglande barnfamilj från västkusten för intervju till reportage. Artikeln kommer att publiceras i en bilaga för båtbranschen och ligger som inlaga i Göteborgs-Posten. Syftet med bilagan är att peppa tjejer som inte har erfarenhet av sjön men som gärna skulle vilja pröva. Med vänlig hälsning Annelie Petersson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Vad synd att det var på västkusten, vi är en familj som börjat segla på senare tid. Då vi började med detta underbara nöje så hade vi i stort sett noll kunskap, men vi har lärt oss efterhand, speciellt min fru som har blivit en fena på att segla. Det roliga är att vi delar på sysslorna ombord och det funkar väldigt bra nu, kanske pga att vi var nybörjare båda två. N/C

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi har vart med i Gp en gång med våran båt :-) närmare bestämt onsdagen den 23 juli 1975. det va ett bra tag sedan. hade vart skoj på något vis att vara med igen för att visa lite hur den har förändrats och inte förändrats sedan dess.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mycket konstig segelbååååt du har Gedda, är ganska uppdaterad men har aldrig sett något liknande, har du sänkmast på denna hur kommer du då in i hamnarna?? Förlåt är bara lite okunnig och nyfiken, man lär så länge man lever. Segla väl. :-tackar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Haha nej det är absolut ingen segelbåt :-) jag kännde bara för att nämna det 8-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Annelie Petersson

Hej Tack för inlägget. Primärt hade vi tänkt någon som bor på västkusten men jag kanske kan ha er i åtanke om utifall. Mvh Annelie Petersson

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hm.... Vill vara med, men jag tror inte att vi hinner med att skaffa barn på så kort tid.... Fischer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst joakim hansson

Hej! Sent svar... Seglar sedan 10 år på västkusten. Har avverkat tre båtar på denna tid...Tre barn har varit med. Kanske vi kan hjälpa till med artikeln? Mvh Joakim

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...