Gå till innehåll
fredag 17 januari 2025
hedlund

Wellcraft 2600 Martinique

Rekommendera Poster

Hej!

Skulle vilja ha lite feedback en wellcraft 2600 martinique.. 

Är helt ny på båtar så allt kan vara av intresse :)

//Anders

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Beror väl på vad du ska ha båten till och i vilka vatten du tänker köra med den?

Båten är som den är, men vad som är bra eller dåligt beror på dina behov.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har du tittat på någon ännu ? Såg ut skillnaden innan och från 2002? Nr 1 .. Feedback är lättare och ge på frågor ..... Så , gör din hemläxa och återkom ,så ska vi svara på det vi kan !

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Båten är en 2001 års modell, ser ut i fint skick och väl omhändertagen vad jag kunde se ;) .. Alltid servad på varv, nya dynor, kapell, micro ,stereo och kyl.. Är ut efter en 26 fots cruiser typ wellcraften, som jag tycker passar in i dom behoven jag har.. Sedan är det säkert massa jag inte tänkt på eftersom detta är min första båt...  

Mina behov är att ha en lite större båt där vi rymms hela familjen (4pers) från att ta en dagstur med sol och bad, glida runt en fin kväll till en weekend. Eller bara sitta i vid bryggan dricka kaffe eller ett glas vin...

Har inte prov åkt den, men det lämnas garanti från varvet att det ska funka utan några problem.. sett att det är vissa skillnader till det bättre på -02an men inget som jag inte kan leva med... är ju inte så stt det kryllar av bra objekt i norrbotten där jag bor heller.. Finns ju en 02'a på blocket men då skiljer det 155t i pris.. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...