mabe542 1 Postad 26 Januari , 2005 Någon som har ett bra förslag hur man kan göra för att hitta fler medlemmar till Nimoklubben? Vi har sett flera Nimo 27 förra sommaren innan vi köpte vår Nimo så nästa sommar får man väl hänga på hornet så fort man ser en, men nu när alla sitter i sina båtar och fryser hur får man tar på dem då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 29 Januari , 2005 ja det får du gjöra. det är ju alltid lika trevligt att träffa folk på sjön :-) . det är ju kul att ni har en klubb för era båtar. själv kör jag albin 26 och har änu inte hittat någon klubb eller forun för dom :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 29 Januari , 2005 Hej! Gör som du gör nu....men oftare och på fler ställen som t.ex. fendern.se Lycka till! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maringuiden 0 Postad 29 Januari , 2005 Hej, Du kan dra i gång en Albin 26 klubb här på maringuiden.se Se länk: http://www.maringuiden.se/klubbar Lycka till. Hälsningar maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
antee 0 Postad 29 Januari , 2005 Tack för tipset . viste inte det! ny här på maringuiden. Ska ta det när jag får tid.. //Ante Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 30 Januari , 2005 Japp på nätet är det inte så svårt att leta rätt på folk. Men den som inte har tillgång till nätet? Den där tidningen Marinliv eller vad den heter man får hem när man är med i en båtklubb, vet någon om man kan annonsera i den. Har sett flera gånger att dom skriver om div märkesklubbar men vem styr vilka det skrivs om där tro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 30 Januari , 2005 Hej! Du säger Marinliv, men jag tror att det är Båtliv du syftar på. Här får du en länk till deras hemsida: http://www.batliv.se/ Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mabe542 1 Postad 30 Januari , 2005 Japp den va det. Tackar :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser