StefanSD 0 Postad 21 September , 2012 Tja, nån mer som gjort en heroisk insats i sommar ? Själv så räddade jag en kvinna i 50-60 årsåldern ur havet. Hon voltade ur sin kajak och vinkade och skrek på hjälp så snart huvet stack upp från ytan. Jag var på 100 mtr. avstånd så jag drog gasen i botten på 7,5:an och åkte för att hjälpa till. Fiska upp'na från vattnet, kroka fast kajaken i båten och drog in mot trygga hamnen. Hon var så tacksam för besväret. Varje dag i tre veckors tid köpte jag tidningen för att kolla om man kanske hade fått en dagens ros i tidningen men utan resultat. Kändes iaf. bra inombords att kunna hjälpa nån..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StefanSD 0 Postad 26 September , 2012 Tack för den rosen....den va iaf inte taggig..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 5 Oktober , 2012 Var tanten taggig sa du Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
StefanSD 0 Postad 9 Oktober , 2012 Jaa...kanske hon va de....tror t.o.m hon hade simhud mellan törnen....*gnägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser