orustbo 1 Postad 20 September , 2012 Hur många hummrar har ni fått i en tina på en och samma gång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 12 Oktober , 2012 3 st helt lagliga i en skottsk 9kgs tina! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orustbo 1 Postad 16 Oktober , 2012 Hej, Då leder jag med 6st. Fick behålla 5. Tinan hadde stått i en vecka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 16 Oktober , 2012 4st, i år. tre av dem fick gå tillbaka då, de var rombärande. Enorm känsla för en amatörfiskare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 21 November , 2012 Liten hummer på knappa 5kg... Tycker att det bör tilläggas att den ligger på carapax 19kg tina, och där med bör man förstå att den är stor. Bilden tilllhör inte mig - med andra ord - jag innehålller inte rättigheterna till den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
davidlobster 0 Postad 21 November , 2012 och 4 st i en likadan bur - inga rättigheter till den här heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser