Kattstruparn 0 Postad 15 September , 2012 Hej Där Som nybliven ägare av en fin liten Adec 530, vill jag gärna ha lite tips ang inredning. Hon har nu originalinredning och den vill jag förbättra så att jag kan ligga ute några dygn. Det jag tänker göra först är att förbättra (förändra) köksdelen så att det funkar för några dagars sjöliv. Jag vill också bygga skott in till ruffen för att göra nätter bekvämare. Har även tankar på ett fixa en rufflucka för enklare ombordstigning för mina två hundar. Vad tycker ni alla. Ska jag jobba med teak el mahogny? Ska jag köpa en färdig lucka el såga ur och använda biten genom att lista den, samt öppningen.? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 16 September , 2012 jag gjorde i ordning kökket på min Myra 23 ngt av det som gjorde susen var att måla vitt i skåpelt det blev rent, ljust och lätt att hitta. Kolla gärna från min blogg. http://myrablogg.rodarummet.net/#post11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wibra51 0 Postad 19 Juli , 2022 Hej Kattstruparn Finns det möjligtvis bilder på hur det såg ut i original? Har just hittat en mellanbleka med just britsar som jag tänker renovera (försöka iaf). Mvh Wibra51 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser