Carl_Axel 4 Postad 8 September , 2012 Någon som vet var vår förrförra, underbara Albin 25 med namnet Johnny B. Good finns idag? Vore kul att veta. Carl_Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kalman Postad 8 September , 2012 Nä...var er båt finns vet jag ej. Men jag hakar på tråden och undrar om någon som vet var segelbåten Karamella finns. Hon ägdes av godisfabriken Fazer i Finland. Senast jag såg henne var det vid Biskopsudden på 90 talet. Det var en skärgårdskryssarmodell . Lång, smal. Träbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Carl_Axel 4 Postad 13 September , 2012 Är det verkligen ingen som sett Johny B. Good? Carl_Axel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 13 September , 2012 Sannoliheten för att någon av de få som läser på MG skall ha sett din gamla båt måste ju vara typ 0. Inläggen på MG har ju minskat avsevärt de senaste åren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 248 Postad 13 September , 2012 Du kanske kan få info genom Albin 25-klubben? Har du tur kanske ägarna är medlemmar.http://www.albin25.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser