Idoanimals 0 Postad 7 September , 2012 Jahopp 3 dagar fick jag ha min lilla utombordare innan den stals! DOCK så tog ja bort motorkåpan och tog med den hem, i tron om att det skulle förhindra stöld men icke. Motorn är en liten Mercury 2.5hk jättefin, fan som ny var den fast det var en senare 80talare, polisanmälan är gjord förövrigt men ska ut på jakt nu ikväll för jag har fått 2 namn på misstänkta. Så håll utkik efter en LITEN BÅTMOTOR UTAN MOTORKÅPA ! MOTORN STALS UR sjön skuten i glan / skuten i östergötland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaManiac 37 Postad 8 September , 2012 Med tanke på att du tidigare var på väg att dränka en person som tittade på dig på ett oönskat sätt hoppas jag för din egen skull att du inte hittar tjuvarna! Å andra sidan har jag inte mycket till övers för motortjuvar och hoppas alltså för deras skull att du hittar dem. Mvh/Sea Maniac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jobhurt 11 Postad 8 September , 2012 Det kanske är djuren som hämnas ! Leta i en hage eller nåt liknande ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 September , 2012 Det kanske är en seglare som är välklädd :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 8 September , 2012 På dom bara. Är så j-a trött på att låsa och vara orolig för saker som får fötter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 8 September , 2012 Det hade varit väldigt kul att se motivet till att mitt inlägg är rapporterat, men det lär väl knappast rapportören kunde delge oss alla! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser