Ornvik_610MC 0 Postad 6 September , 2012 Är det någon som vet vad en original värmeväxlare kostar till en MerCruiser 3.0 135 HK. Jag har en Örnvik 610MC av årsmodell 2001 där färskvattnet sakta späds ut med sjövatten. Finns det andra fabrikat än original som är möjliga att ersätta med? Tips på ställen för inköp? Tacksam för all input. Hälsn. Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kihlman 0 Postad 23 Februari , 2013 Hej. Sitter i samma båt. Om någon har tips maila mig gärna. Tack på förhand. Henrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustavaxvik 1 Postad 23 Februari , 2013 Kolla denna sidan. Dock från USA tror jag, men billigt har ej köpt nått där än men funderar på det! http://www.michiganmotorz.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kihlman 0 Postad 23 Februari , 2013 Tack. Jag fick tag i en på blocket. Det var faktiskt riktigt bra priser på den sidan du skickade. Sparar den till framtida köp. Undra om de skickar grejer utanför US. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser