arda 0 Postad 24 Januari , 2005 hej på jer ja sådan ser der ud i dk- sjælland-frederikssund en januar dag trist men nu kommer våren vel snart - har i bilder fra jeres hamn - kommer igen med nyt til februar så dem dr vil kan følge med i årstiderne fra DK. hej fra arda :tant Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 3 Februari , 2005 Hej du, där i Danmark. Så, dere har osso snö där, i sör !! Å, jei snacker inta Dansk, Joo bedre Norsk osso. OK Svenska går bra. Jag skall skicka dig en bilder härifrån . Vi skall se om jag hittar någon bild .... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SvenA 0 Postad 3 Februari , 2005 Hej, HSS Evedal, Växjö Sverige 7 Januari. 13 veckor kvar... Ha de´ SvenA Navigare necesse est.Vivere non necesse..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 3 Februari , 2005 Joo, arda. Du har igen båt, där i hamnen, bara tomma båtplatser. Här är min båt i sjön med alla KALLE ANKA. HI Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 3 Februari , 2005 Även i Växsjö, är det bara tomma bryggplatser, och ingen is. Hmn.. i Växsjö, är det en insjö där?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SvenA 0 Postad 3 Februari , 2005 Helgahafvet min vän, Helgahafvet...... ;-) SvenA Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst anemos Postad 4 Februari , 2005 Joo, Helgahafvet, då har mann lärt sig det HI Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser