Jobhurt 11 Postad 31 Augusti , 2012 Såg att det finns en gratiskurs på distans för VHF så jag lägger upp länken här.http://www.mastereducate.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kawa 26 Postad 1 September , 2012 Tackar för den länken. Vet du var man kan skriva provet i Malmö området? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 1 September , 2012 Du hittar provförättare på www.nfb.a.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kawa 26 Postad 2 September , 2012 Tack för infon bhemac Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JonasP 71 Postad 2 September , 2012 Tack. Det där ska jag nog prova Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 2 September , 2012 Här är ett gratistips: Bokstavera alla bilars reg.skyltar, det brukar fungera bra. Obs alla bokstäver finns inte med tex ÅÄÖ. Detta lärde jag mig av en dam som lärt sig så för många år sedan och som forfarande inte kunde låta bli att bkstavera reg.skyltarna. En biefekt var att hon hade ingen aning om vad för bil folk hade men hon kunde alltid regskyltarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snowrace 0 Postad 3 September , 2012 Tack för infot! Precis vad jag har sökt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 514 Postad 3 September , 2012 Ett tips till. På www.juresjofart.se/ finns möjlighet att köpa bok och få hjälp på distans. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 3 September , 2012 Jag tittade på distanskursen och tycker inte den är speciellt bra. Att man missat att MRCC heter JRCC sen 2,5 år är inte bra. Sådana saker måste man har rätt på provet. Det finns lite olika böcker man kan köpa men de flesta får mig att tänka på han som sa Tycker du det verkar krångligt? Vänta bara tills jag förklarat. Den bästa boken tycker jag fortfarande är den som Stockholmradio ger ut: VHF-boken av Arild Winge Köp den för 99 kr, läs från pärm till pärm, gör övningsfrågorna och kontakta en förhörsförättare! EDIT: boken heter VHF-boken av Arild Winge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser