Gäst 2012 Postad 31 Augusti , 2012 En av våra motorer ryker vid uppstart, gråaktig. Vilken felsökning kan man göra? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 31 Augusti , 2012 Nu är det ett tag sedan jag gick båtmekanikerkursen, men jag skulle nog börja med kamaxelutkastaren. Har den kuggat över motsols är det dessvärre kört. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst 2012 Postad 1 September , 2012 Har du ens förarbevis, det bör vara för svårt för dig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 1 September , 2012 ??? Den här tråden börjar bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PeltO 12 Postad 1 September , 2012 Rätt mig om jag har fel, men va det inte så att du hade vitröksbegränsare på en av maskinerna mendans den andra saknade den funktionen? Är det den motorn som har spjäll som ryker eller är det den utan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser