SeaMaster560wa 23 Postad 28 Augusti , 2012 Som rubriken lyder: Hur gör man för att ändra avatar. Tycker att jag har gått igenom alla mina profilinställningar men jag lyckas inte hitta var man ändrar detta. Tacksam för hjälp! MVH K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunerotting 1 Postad 29 Augusti , 2012 Bump Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 29 Augusti , 2012 Jag satt och försökte men insåg att jag inte heller vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 30 Augusti , 2012 Funkar det inte att via sjöboden gå till profilinställningar, och välja profilbild? Jag testade nyss, och det gick iaf bra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 30 Augusti , 2012 Det finns just nu en bugg relaterat till avatarbyte. Detta gör att det ibland inte går att ändra avatar. Vi har åtgärdat felet och ändringarna kommer att publiceras i eftermiddag eller i morgon förmiddag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaMaster560wa 23 Postad 30 Augusti , 2012 Det har inte tidigare gått utan har blivit ändrat nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser