SeaRay-270 6 Postad 17 Augusti , 2012 Hej. Är det någon som vet var man kan köpa detta fäste. Bifogar bilder. PS. Har frågat i närmaste Watski-butik, de har ingen aning!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matpe 0 Postad 17 Augusti , 2012 Båtaffären i Norrköping säljer ngt liknande, gå in på deras hemsida och kolla. www.bataffaren.se Mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 41 Postad 18 Augusti , 2012 Kolla här http://www.marineproof.se/produktkatalog.html?app=2&category=snap-davits-svenska-1272 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 20 Augusti , 2012 Tack för tipsen, men det är inte riktigt samma som på bilderna, finessen är när jag inte har behovet så är det bara 4st små hål på badplattformen kvar. Finns det inte så kanske man själv skulle tillverka ett sådant, kan inte var speciellt svårt, eller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soldansarn 0 Postad 20 Augusti , 2012 Visst kan man bygga en själv, så motorn kan sitta kvar och ryggen sparas Senast ändrad av Soldansarn | 20 augusti 2012 | 10:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karl 0 Postad 3 Mars , 2013 Hej, Om det fortfarande är aktuellt så tror jag att jag kan ordna detta. Har haft kontakt med producenten för ett eventuellt samarbete men backade för att de är ganska dyra. Skicka ett pm alternativt gå in på marineproof.se och lägg ett mail. Mvh Karl Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 3 Mars , 2013 Fortfarande aktuellt. Har mailat Marineproof Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karl 0 Postad 2 Juni , 2013 Har inte sett ditt mail..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 2 Juni , 2013 Hej Nu har jag mailat Marineproof Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fletcher 0 Postad 12 Februari , 2014 Fick du fram vem som tillverkar dessa?? Ser grymt smidigt ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser