wahlis 23 Postad 14 Augusti , 2012 Hej, Tänkte kolla om det är någon som vet vart man kan få tag på pressening av PVC till ett bra pris i Göteborgsområdet, den skall helst vara ljus. Jag vet att Biltema säljer detta men de är mörkgröna ser gärna att den är i en annan färg. Total skall jag täcka 8 x 6 m, men det gör inget om detta är uppdelat på två pressar, blir enklare att hantera. Har de senaste åren kört med 180 g press, som jag haft dubbelvikt, det funkar ok men nu börjar denna bli sliten och dessutom så står de inte emot stormar tillräckligt bra. Vill ha mer vikt i täckningen nu. /Wahlis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Augusti , 2012 Om du är intresserad av en vit pvcpress som är använd en säsong så kan du maila mig. Sen kan jag kolla vad företaget hette där jag köpte min när jag kommer hem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wahlis 23 Postad 21 Augusti , 2012 Jag skickade ett mail till dig för något tag sedan men fick inget svar, kanske kan du ge mig mer info denna väg om vad det är för presenning du har och vart du köpte den. Är du nöjd med den? /Wahlis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Augusti , 2012 Men kära nån min vän, jag har svarat 2 gånger...trodde att du inte var intresserad, så jag tar det så här istället. Vit pressening i pvc, 8,60*5,40, vikt 540 eller om det var 580g/kvm, använd en säsong så lite smuts finns väl på, inköpt -07 för 2500:- inklusive 20 gummistroppar. på kapellservice på hisingen. Om du är intresserad skicka över din mailadress så det inte fastnar i rymden igen, anledningen till att jag bara har använt den en säsong är att jag sedan har haft båten inomhus på vintrarna och har då en japanpress Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 553 Postad 21 Augusti , 2012 Jag har de senaste åren köpt ljusa PVC-pressar från två ställen. Det ena ligger i Göteborgsområdet: http://www.tlspresenning.se/Presenning-standard.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wahlis 23 Postad 21 Augusti , 2012 Hej, Upptäckte att det blivit ett litet fel i min mailadress, därav har inga mail kommit fram, nu har jag uppdaterat denna. Mvh Wahlis Senast ändrad av wahlis | 21 augusti 2012 | 20:00 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 21 Augusti , 2012 Du har mail! Editera bort din adress från ditt inlägg!! Är dumt att ha den så öppet. Senast ändrad av Westfjord26 | 21 augusti 2012 | 19:38 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser