Jolleb 0 Postad 22 Januari , 2005 Har sett att det kommit ut nya Bluechart jan-05. Mitt nuvarande är från -03. Frågan är om jag behöver uppdatera och hur man isåfall grejar det. Via återförsäljaren eller ? (Det gäller alltså de förprogramerade korten) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 22 Januari , 2005 Hej Som alltid finns svaret på Google Sök på bluechart upgrade Tex denna länk kanske ger svaret: http://www.waypoints.com/bluechartcd.html .... tyvärr så är det inte gratis att uppgradera :-( mvh // mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danhobbe 0 Postad 23 Januari , 2005 Jag fick gratis uppgarderings-CD efter telesamtal med Garmin. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 13 April , 2005 Vilket nummer ringde du och vad sa du för att få detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst chucken Postad 28 April , 2005 Det är stor skillnad på bluechart som är äldre än ver. 6.5. Den senaste (ver.7) har fått med nya översiktskort oxå som tex. SE93. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Ingo Postad 13 Juni , 2005 Jag undrar varför någon vill köpa Bluechart, titta bara på ex.vis SE6145 Nämndöfjärden, det är så illa framställt med grynnor och små öar utmärkta med små otydliga streckade ringar och en blå grundmarkering över nästan hela ytan, fler exempel finns. Nej, byt navigator istället Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chucken 0 Postad 16 Juni , 2005 Vilken version av bluechart är det du kollat på? Jag kan inte se någon större skillnad på papperskort och bluechart på västkusten iaf. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser