Eken76 0 Postad 12 Augusti , 2012 Hej! Jag undrar om det finns någon som vet vart man kan få tag på inredningsdetaljer till en scand dynamic 7100, typ dynor kapell etc.? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Scand_7100 1 Postad 13 Augusti , 2012 Hej, Jag köpte nytt kapell till min Scand 7100 inför denna säsong, genom Henricssons Kapell. De beställer från en fabrik i Norge, som tillverkade originalkapellen åt Scand förut. Är helnöjd! Inredningsdetaljer var aktuellt för mig också, men jag tillverkade mkt själv. Bytte bl.a. golv, handtag och innerväggar. Kapade även bort sittdynan och demonterade ryggstödet, så idag sitter man på soldäcket med kuddar bakom. Blev riktigt bra, kan skicka över bilder vid något tillfälle. Mer plats för bordet och man kommer samtidigt upp i bättre sitthöjd. Lycka till! /Marcus 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eken76 0 Postad 13 Augusti , 2012 Tack!! Det skulle vara kul artar bilderna, jag fick tag i båten som ett renoveringsprojekt, den har stått ute i tio år och är illa till, men det ser ut som att trädetaljerna klarat sig bra, dock en massa slipa och lacka vet du möjligen hur man får ur bottenpluggen?? Jag har slitit med det ett tag då jag har 1000 tals liter vatten i båten känns det som kranbilen som skulle lyfta den till min trailer skulle klara 3,5 ton, och den orkade nästan inte lyfta den Tack så mycket för svar! Det kommer nog komma mängder med frågor från mig Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eken76 0 Postad 13 Augusti , 2012 Hej igen! Om man får fråga, vad fick du ge för kapellet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser