Gå till innehåll
onsdag 27 november 2024
tjabo_1

Yamarin 63 dc

Rekommendera Poster

Hittar väldigt lite fakta om yamarin 63 dc. Den är ju förvisso en ny båtmodell för sässongen, men är det någon på forumet som har, eller har testat en?

Jag är framförallt nyfiken på hur den är jämfört med 64DC.

Har kollat på den i butik, och den känns ju lite mindre i och med att den har L istället för U soffa. Reklamen säger att man kan bädda för två på solbädd, kan det stämma, nån som vet måttet på solbädden?

Sen undrar jag hur den känns i sjön, då den är 200 kg lättare. (bättre för bensinförbrukningen i och för sig)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har haft min 63 dc i 3 veckor nu och den känns super! Den är faktiskt 5 cm längre än 64:an men inte lika bred. Ruffen känns lite större på 63:an faktiskt, men 64:an har större U-soffa. 64:an är nog lite högre också. Jag köpte 150 hk och det bör man ha. 64:an behöver 200 hk på häcken för att kännas lika sportig...

21` graders V-botten = går kanon i sjön! 63:an är lättare att få ett bra pris på. 64:an säljs juh nu bara som jubileums modell och väldigt svårt att pruta på den.

Jag fick både solbädd, bord, plotter, dubbla batterier och 150 hk för ett mkt bra pris jämfört vad jag skulle få ge för 64:an...

MVH / Mange

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...